نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹| غرفه رنگارنگ تیونر ABT با محصولات آئودی و فولکس‌واگن +تصاویر

شرکت آلمانی تیونینگ ABT به عنوان تیونر اختصاصی محصولات گروه فولکس‌واگن از چندین محصول جدید در غرفه خود در نمایشگاه ژنو رونمایی کرده است.

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ | غرفه رنگارنگ تیونر ABT با محصولات آئودی و فولکس‌واگن +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت آلمانی تیونینگ ABT یک تیونر آلمانی بوده که سال‌ها به ارتقاء و تقویت محصولات گروه فولکس‌واگن، به‌ویژه آئودی و فولکس‌واگن مشغول بوده است. در جریان نمایشگاه ژنو امسال غرفه این شرکت از هر زمان متنوع‌تر بوده و محصولات جدید زیادی را در خود جای داده است. محصولاتی که برخی پیش از آغاز نمایشگاه ژنو معرفی شده بودند و برخی برای اولین بار در محل نمایشگاه در منظر بازدیدکنندگان رونمایی شدند؛ این محصولات عبارتند از:

اتومبیل آئودی Q8

آئودی Q8 کراس‌اوور اسپرت جدید این شرکت است که در غرفه کنونی آئودی در نمایشگاه ژنو نیز محصولی جدید محسوب می‌شود. حال با این وجود شرکت ABT نسخه ارتقاءیافته از این کراس‌اوورس اسپرت را در سوی دیگر نمایشگاه ژنو در معرض نمایش قرار داده است. مدل تیونینگ شده Q8 شامل رینگ‌های اسپرت جدید، کیت بدنه متفاوت و تغییراتی در دکوراتیو کابین می‎شود. توان این خودرو که بر‌پایه نسخه 50 TDI آئودی Q8 ساخته شده است، از ۲۸۲ اسب‌بخار به ۳۲۵ اسب‌بخار و گشتاور آن نیز از ۶۰۰ به ۶۵۰ نیوتن‌متر افزایش یافته است.

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ | غرفه رنگارنگ تیونر ABT با محصولات آئودی و فولکس‌واگن +تصاویر

اتومبیل آئودی A6 Avant

این شرکت که پروژه این خودرو را به تازگی به اتمام رسانده است، با انتشار تصاویر آن در فضای مجازی نقل محافل خبری شده بود. این خودرو که در نسخه استاندارد مجهز به یک موتور ۳.۰ لیتری دیزلی بوده، در این مدل مجهز به کامپیوتر (ECU) بهبود یافته شرکت ABT شده است.

در نتیجه توان ۲۸۲ اسب‌بخاری در نسخه استاندارد به عدد ۳۲۵ اسب‌بخار رسیده است. همچنین شتاب صفر تا صد خودرو نیز از ۵.۷ ثانیه به ۵.۵ ثانیه تقلیل یافته است. با این تفاسیر این خودرو یکی از قوی‌ترین استیشن‌های دیزلی آئودی محسوب می‌شود که در کنار ارائه فضا و امکانات مناسب خانواده، از ویژگی‌های فنی و اسپرت مناسبی برخوردار است.

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ | غرفه رنگارنگ تیونر ABT با محصولات آئودی و فولکس‌واگن +تصاویر

اتومبیل آئودی RS4 پلاس

این خودرو به یک پیشرانه ۲.۹ لیتری دو توربو ۶ سیلندر V شکل مجهز شده است که نیروی عظیم ۵۰۳ اسب‌بخار و گشتاور ۶۸۰ نیوتن‌متر را تولید می‎کند. این در حالی است که موتور مذکور در نسخه استاندارد آئودی RS4 توان تولید ۴۴۴ اسب‌بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتن‌متر را داراست.

همچنین این شرکت در ازای دریافت مبلغی بیش‌تر، امکان دستیابی این پیشرانه به توان ۵۳۰ اسب‌بخار را نیز فراهم می‌کند. با وجود این‌که این تیونر آلمانی اطلاعات دقیقی از شتاب خودرو اعلام نکرده است اما با توجه به شتاب صفر تا صد بسیار سریع ۴.۱ ثانیه‌ای در نسخه استاندارد، گمان می‌رود که در این مدل شتاب صفر تا صد در مدت زمانی کمتر از ۴ ثانیه ثبت شود.

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ | غرفه رنگارنگ تیونر ABT با محصولات آئودی و فولکس‌واگن +تصاویر

فولکس‌واگن e-Transporter

تیونر ABT برخلاف همیشه که سراغ محصولات اسپرت‌تر گروه فولکس‌واگن می‌رفت، این‌ بار دست روی یک ون بزرگ این شرکت گذاشته است. تغییرات شامل کیت بدنه آیرودینامیک، سپر‌های بلند‌تر، رینگ‌های ۲۰ اینچی اسپرت و اسپویلر بزرگ عقب می‌شود. این ون تمام برقی با تجهیز به پک باتری‌های ۳۷.۳ کیلوواتی با پیشرانه ۱۰۹ اسب‌بخاری توانایی پیمایش مسافت ۲۰۸ کیلومتر با یک‌ بار شارژ را دارد. همچنین یک نسخه بهبودیافته نیز قرار است معرفی شود که محدوده پیمایش آن به ۴۰۰ کیلومتر با‌ یک‌ بار شارژ می‌رسد.

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ | غرفه رنگارنگ تیونر ABT با محصولات آئودی و فولکس‌واگن +تصاویر


بیشتر بخوانید: خودرو‌های الکتریکی آئودی بزودی به خیابان‌ها می‌‎آیند 


انتهای پیام/

غرفه شرکت ABT در نمایشگاه ژنو

برچسب ها: فناوری ، تیونینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۱:۵۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
چرا این ماشین ها را تولید کردند همه بزرگ و کشیده هستند
Germany
ناشناس
۰۱:۵۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
محصولاتشون زیاد جالب نیست
Germany
ناشناس
۰۱:۵۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
کجاست من خیلی دوست دارم از نزدیک ببینم
Germany
ناشناس
۰۱:۵۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
عده ای از نمایندگان سال گذشته گفتند چرا سیگار ارزان است یا اینکه چرا باید دلار مسافرتی میدهند دولتمردان و مجلسیها بگفته این افراد عملکرد ن بعد که سیاه چاه افتادن گفتن نه دولت دلار گران کرده نه مجلس
Iran (Islamic Republic of)
متین کامیار
۰۱:۱۶ ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
منم میخام از اینها
آخرین اخبار